Lütfen Bekleyin
Açık Hava (Outdoor) Reklamları
SOSYAL TESPİTLER

Eticaret Sitesi Kurmanın Avantajları


25.08.2018 17:08:24

Eticaret, dünyadaki birçok insanın ürün ve hizmetlerini kolaylıkla alıp satmalarına izin verdiği ve bundan keyif aldıkları bir alışveriş yollarından biri haline gelmiştir. Gündüz veya gece herhangi bir zamanda istediğiniz yerden, alışveriş...

Gelişen teknolojiye bağlı olarak internetten alışveriş ihtiyacının artmasıyla,  firma ve şahıslar   ürün ve hizmet yelpazelerini satabilecekleri bir çevrimiçi mağazaya sahip olmak istemektedirler. Eticaret özellikle perakendeciler ve tüccarlar için de kapsamlı bir dizi avantaj sağlamaktadır.

E-ticaret  (elektronik ticaret veya e-commerce olarak da bilinir), bilgisayarlar, akıllı telefonlar,tabletler vb. mobil cihazlar aracılığıyla  internet üzerinden  alışveriş yapma  anlamına gelir.

Online satın alma talebinin artmasıyla birlikte,  inşaat malzemeleri, ayakkabı, giyim kuşam,  kozmetik mağazalarının yanında, teknoloji,  hizmet satın alma (evinize usta çağırma, temizlik personeli, bahçıvan vs.  ) gibi birçok sektördeki işletme, kendi fiziksel mağazalarından satış yapmak  (beton harç mağazalar) yerine  internetteki sanal mağazalarından satış yapmaya yoğunlaşmışlardır

Türkiye'de  insanların %65'inden fazlası ev rahatlığında bilgisayar,mobil telefon veya tabletlerden çevrimiçi ürün veya hizmet satın almakta ve bu rakam her geçen yıl sürekli artmaktadır.
Bugün, e-ticaret şirketlerin iş yapma şeklini de değiştirdi.   Artık tüketiciler 7 gün  24 saat neredeyse her şeyi satın alabilir, güvenli ve mükemmel bir alışveriş deneyimi yaşayabilirler.  E-ticaret siteleri, 256 bit ssl alt yapısı ile korunarak sizin bilgilerinizin kötü niyetli kişilerin eline geçmesi engellenmektedir. E-ticaret ortamında güvenli alışveriş için uluslararası yasalar geliştirilmiştir.   Ülkemizde de Türk Ticaret Kanunu sayesinde üretici ve tüketicinin hakları yasalar sayesinde koruma altına alınmıştır.

Günümüzde akıllı telefon ve tabletlerin kullanımı artmış, bilgisayara olan ihtiyaç azalmıştır, bunu düşündüğümüzde e-ticaret websitelerinin sahip olması gereken özellikler arasında da (Websitesinin tüm  akıllı telefon,tablet,smart tv gibi  cihazlarda düzgün görüntülenmesi)  gelmektedir. E-ticaretin başlıca faydaları:

 

1) Zaman Tasarrufu & Ödemede Kolaylık 

Eticaret, dünyadaki birçok insanın ürün ve hizmetlerini kolaylıkla alıp satmalarına izin verdiği ve bundan keyif aldıkları bir alışveriş yollarından biri haline gelmiştir. Gündüz veya gece herhangi bir zamanda istediğiniz yerden, alışveriş yapabilirsiniz. Tek ihtiyacınız; internet bağlantısı olan bir akıllı telefon, tablet veya bilgisayardır. 

E-ticaretin gelişmesiyle yurtiçi veya yurtdışı para transferine (sanal pos, slipe,western union,mail order,eft)    izin veren, online ödeme kolaylığı sunan birçok sistem geliştirilmiştir. Paypal (Türkiyede yasaklandı), payu,  payza, iysico, euromoney bunların  başlıcalarıdır.

Bu sistemler bilinen birçok  para birimi ile alışveriş yapmanıza imkan tanıdıkları ve güvenli oldukları için tercih edilmektedirler.

   

2) Çevrimiçi Ürün Bilgi Formları Sunun

Müşterileriniz çevrim içi ürün kataloğu sayesinde ürün hakkında açıklama ve detaylı bilgi alabilirler.

3) Arama Motoru Görünürlüğü ile Yeni Müşteriler Çekin

Hepimizin bildiği üzere fiziki perakendecilik  markalaşma ve halkla ilişkiler ile yürütülmektedir. Ancak çevrimiçi satışlar, arama motorlarından gelen trafikle (ziyaretçilerden gelen hit de diyebiliriz) de ilerlemektedir.
Çünkü müşterileriniz bilmedikleri  bir e-ticaret sitesinden alışveriş yapmak istemezler. 


4)  Ürün&Hizmet İade Garantisi Verin

Ürün açıklamaları ve bilgi sayfalarıyla birlikte, ürünlerin varsa garanti bilgilerini dahil etmeyi veya bir e-ticaret alışveriş sepetinden sağlamayı tercih edip etmediğinize bakılmaksızın, müşterilerin satın alma işlemleriyle ilişkili 7 gün içinde para iade garantisi vb., ambalajı hasar görmüş ürünler iade alınamaz gibi  önemli şartların ve koşulların farkında olmalarını sağlamalısınız.

5) Stok Yönetimi Maliyetini Azaltın

E-ticaret sitesi ile tedarikçiler, web tabanlı yönetim sistemini kullanarak stok yönetimini otomatikleştirebilecekleri gibi mal stoklarını yönetme maliyetini de azaltabileceksiniz. Bu sayede üretim maliyetiniz de önemli ölçüde azalacak ve stokları kontrol altında tutmanız kolaylaşacaktır.

6)  Tüketicinin Satın Alma Alışkanlıklarını Göz Önünde Bulundurursunuz
En önemlisi de, e-ticaret işletmelerinin tüketicilerin satın alma alışkanlıklarını ve ilgi alanlarını göz önünde bulundurarak,  tüketicilerin beklentilerini karşılayabilmeleridir. Bu sayede, onların ihtiyaçlarına en etkin ve verimli şekilde cevap verecek,  ve müşteri ilişkilerini koruyup geliştirerek onlarla daha uzun vadede çalışma fırsatı bulabileceklerdir.

7)  Yeterlilik
Efektif ticari satışlar için e-ticaret etkin ve yetkin bir yöntemdir. Geliştirme maliyeti, mağazanızı fiziksel olarak genişletmeye (şirket tadilat masrafları, ekstra elektrik gideri vb.) kıyaslandığında, son derece maliyeti düşüktür. E-ticaret sitenizi kurmanız için çok az izin ve belge gereklidir.  Fatura işlemleri, stok yönetimi ve daha fazlası gibi işlemleri gerçekleştirmek için daha az çalışan kullanarak daha kısa vadede daha çok para kazanabilirsiniz.


8)  Dünya Genelinde Satış Yapmanıza İzin Verir
Fiziksel  bir mağaza işletiyorsanız, hizmet verebileceğiniz coğrafi alanlar sınırlı olacaktır, ancak bir e-Ticaret web sitesinde ürün ve hizmetlerinizi dünya çapında satabilirsiniz. Dahası mobile e-ticaret uyumluluğu sayesinde istediğiniz yerde 7 gün 24 saat internete bağlı  akıllı cep telefonunuzdan satış yapabilir veya hizmet alabilir, satışlarınızı takip edebilirsiniz. 

9)  Ekstra Harcamalar Yok
Artık,  mağazaya kirasına, sigortaya veya altyapıya yatırmanız gerekmiyor, zira ihtiyacınız olan ürün ve hizmetleri satmak için değerli müşterilerinize ulaşmak için harika bir fikir, benzersiz ürünler ve iyi ve responsive olarak tasarlanmış bir web sitesidir. Aklı Şahane e-ticaret websitesi tasarım ve yönetiminde de en iyisidir.

10)  Markanızın Farkındalığını Arttırın

E-ticaret,  B2B (bayiden bayiye satış yapan) firmalarının yeni müşteriler edinmesine yardımcı olabileceğinden, e-ticaret işletmelerinin pazardaki marka bilinirliğini artırmalarına yardımcı olacaktır.
Arama motorları botları tarafından dizine eklenebilecek sayfaların geliştirilmesi, web sitenizin arama motoru optimizasyonunu iyileştirmenin ve sitenizdeki hedef kitleyi geliştirmenin en iyi yollarından biridir. Bunun için de  websitenizin  adwords reklamı ve sosyal medya reklamı ile popülerliğinin arttırılması gerekmektedir.

 


11)  Maliyetlerinizi Düşürün

E-ticaret sitesinin en önemli faydası, işletmenizin maliyetlerini önemli ölçüde azaltabileceğidir:

Reklam ve Pazarlama Maliyeti: E-ticareti tercih ediyorsanız, paranızı tv reklamları, basılı reklamlar gibi ekstra giderler için harcamanıza gerek olmayacaktır. Sadece, organik arama motoru trafiği, sosyal medya trafiği ve adwords reklamları( tıklama başına ödeme), düşük maliyetli reklam kanallarına ihtiyaç duyacaksınız.
Personel Maliyeti: Eksiksiz otomasyon sistemi sayesinde  check-out, faturalandırma, stok yönetimi, ödemeler vb. gibi e-ticaret işinizi yürütmek için ihtiyaç duyduğunuz toplam çalışan sayısınız azalacaktır.
Seyahat Maliyetini Ortadan Kaldırır: E-ticaret, müşterilerin mağazaya gitmeden, istediği ürünü websitesinden istedikleri zaman incelemelerine ve satın almalarına izin verdiği için, müşterilerin istediği ürüne ulaşmak için mağazaya giderek uzun mesafeler yapmak zorunda bırakmıyor. Birkaç fare tıklaması ile müşteriler satın alma işlemini gerçekleştirebilir, güvenli ve mükemmel bir alışveriş deneyimi yaşayabilirler.

12) Geniş Kapsamlı Bilgi Edinin

Müşteriler için e-ticaretin en iyi yararlarından biri, fiziksel bir mağazada mümkün olmayan büyük bilgileri alabilmeleridir. Hepimiz çalışanların farklı ürün grupları hakkında bilgi arayan müşterilere cevap vermek için donatılmasının oldukça zor olduğunu biliyoruz. Ancak e-ticaret web siteleri, müşterileri için herhangi bir güçlük çekmeden ek bilgiler sunmaktadır. Verilen tüm bilgiler satıcılar tarafından sağlanır, böylece müşterileri bilgileri ürünle birlikte satın almayı kolay bulur.

13)  Raporlama & İzlemede Kolaylık

İşletmenin 2 iş dünyasının tüm analitik kampanya serilerini kullanıma sunması için mükemmel bir platform sunduğunu söyleyebiliriz. E-ticaret yoluyla, kuruluşlar satış etkinliğini, müşteri etkinliğini, pazarlama kampanyalarını, ürün karmasını, müşteri katılımını ve daha fazlasını kolayca hesaplayabilir ve değerlendirebilir.

14)  Niş Ürünleri için Pazar Genişletin:

Alıcının ve satıcıların fiziksel dünyada birbirlerini bulmaları zordur, ancak e-mağaza başlangıcında onlar için iş çok kolaylaşır. Müşteriler istedikleri ürünleri internette arayabilir ve dünyanın herhangi bir köşesinden satın alabilirler. Müşterilerin ne tür ürün aradıklarından bağımsız olarak, her türlü ürünü sorunsuz bir şekilde bulabilirler.

15) Ölçeklenebilirlik​:

Etkili bir e-ticaret çözümü ile siz ve kuruluşunuz, farklı satış kanalları sunarak ve pazar segmentlerine ulaşarak müşteri taleplerinin yanı sıra pazar talebini karşılayacak şekilde büyüyecek ve ölçeklendirilecektir.

16) Çoklu Site Performansı

E-ticaret platformunda, işletmelerin kanallara özel ve belirli marka e-ticaret sitelerini kullanıma sunması kolaylaşıyor. Bu özellik, belirli müşterileriniz için ortak markalı web siteleri sağlamanıza ve belirli uluslararası izleyicilere yönelik web sitelerine izin vermenize olanak tanır.

E-ticaret, müşteri ilişkileri ve markalaşmaya  hakim, gelişen teknolojiye ayak uyduran, kıvrak  zekaya sahip tam hizmet veren ankara reklam ajansı Aklışahane Reklam Ajansı ile çalışmak, hem sizin işinizi kolaylaştıracak, hem de e-ticaretten maksimum faydayı almanızı sağlıyacaktır.

Size Uygun E-ticaret çözümlerimiz için lütfen bize ulaşın.

Referanslarımız İçin :

https://www.aklisahane.com/biten-isler/


 

Polityka prywatności

Niniejsza Polityka dotyczy plików cookies i odnosi się do stron internetowych ("Serwis"), których operatorem jest Crafton z siedzibą przy Ul. Woźnej 14/7, 61-777 Poznań.
Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

Pliki cookies (tzw. ciasteczka) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

  • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie struktury i zawartości tych stron;
  • utrzymania sesji Użytkownika Serwisu
  • identyfikowania źródła, z jakiego Użytkownik trafił na stronę internetową

W ramach Serwisu stosowane są trzy zasadnicze rodzaje plików cookies:

  • sesyjne (session cookies) – są plikami tymczasowymi, przechowywanymi na urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej);
  • stałe (persistent cookies) – pliki cookies, które przechowywane są na urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika;
  • cookies podmiotów zewnętrznych (third parties cookies) – to pliki pochodzące np. z serwerów firm i dostawców usług współpracujących z właścicielem danej strony internetowej.

W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

  • "niezbędne" pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  • "wydajnościowe" pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  • "funkcjonalne" pliki cookies, umożliwiające "zapamiętanie" wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  • W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika.
  • Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu.
  • Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
    Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  • Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  • Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji "Pomoc" w menu przeglądarki internetowej.