Lütfen Bekleyin
Ankara Produksiyon Reklam Ajansı | Post Produksiyon Ajansları | Tanıtım Filmi Çekimi Kolay Reklam Filmi
En İyi Ankara Reklam Ajansı En İyi Ankara Reklam Ajansları 2018

Sosyal Medya Stratejisi ve Sosyal Medya Planlaması


12.04.2018 11:04:08

Ankara Reklam Ajansı, Ankara Reklam Ajansları, Sosyal Medya Ajansı, Sosyal Medya Yönetimi Ajansı olarak uzman kadromuzla sosyal medya hesaplarınızı güçlendirmek için biz hazırız, bizden indirimli teklif almak için formu doldurmanız yeterlidir. ...

Sosyal Medyanın sebep olduğu değişime uyum sağlayabilen firmalar yakaladıkları ivme ile yakın geleceğin yatırımını sağlamış olacaklar. Bu yüzden firmalar sosyal medya stratejilerini  çok iyi bilmeli ve planlamalıdır. Sosyal Medya mecrasını yakından takip etmeli, oluşan değişimleri yorumlayabilmeli ve ortaya çıkan sonuçları şirket katma değerleri ile destekleyerek şirket pazarlama stratejileriyle harmanlamalı.  Doğru analiz ve teknikler sonucunda doğru adımlar atılmalı. Bu sayede Sosyal Medya’nın sunduğu fırsatlardan çok daha iyi bir şekilde yararlanılacaktır.  Sosyal Medya Stratejileri uzun vadeli olmalıdır. Bu yüzden firmalar; Sosyal Medyadan kısa sürede iyi dönüşüm alamasalar bile sabırlı ve kararlı olarak yoluna devam etmelidir. Sosyal medya çalışmalarını cesur ve bilgili bir ajansın yönetmelerini sağlamalıdır. Ankara Reklam AjansıAnkara Reklam Ajansları,  Sosyal Medya Ajansı, Sosyal Medya Yönetimi Ajansı olarak sosyal medya hesaplarınızı analiz eder, hesabınızdaki eksikleri fark eder, kullanılacak yöntem ve araçları (sosyal medya post hazırlama, sosyal medya reklamları, organik takipçi yollama, keşfet e çıkarma) belirler ve işletmeniz için en uygun fiyat teklifimizi size sunarız.

Sosyal Medya Planlama Çalışmaları

Sosyal Medya Çalışmaları yapan ajanslar şirketlerle nasıl çalışmalıdır? Sosyal Medya nasıl yönetilmelidir?  Nasıl bir strateji izlenmeli ? Gibi soruların cevaplarını . Ankara Reklam AjansıAnkara Reklam Ajansları,  Sosyal Medya Ajansı, Sosyal Medya Yönetimi Ajansı olarak aşağıda 4 adımda özetlemeye çalıştık.

 

1- ARAŞTIRMA & TANIMLAMA & PLANLAMA

  • Sosyal medya çalışması yapacak ajanslar ; öncelikle şirketin misyonunu, vizyonunu, değerlerini, ürün ve hizmetlerini, sloganlarını çok iyi bilmelidir.
     
  • Şirketin hizmet verdiği sektör, hedef müşteri kitlesi, müşteri alışkanlıkları, özellikleri ve özgeçmiş satın alımları, sosyal medya pazarını ve rakipleri detaylı olarak incelenmelidir.
     
  • Şirketin iş ve sosyal medya hedeflerini iyi belirlenmelidir.
  • Uygulanılacak metotlar hazırlanmalıdır.
  • Kullanılacak araçlar ve platformlar  kararlaştırılmalı.
  • Takım oluşturulmalı ve Sosyal Medya hesaplarıyla ilgilenecek kişiler düşünülmelidir.
  • Şirketin Sosyal Medya İlkeleri benimsenmeli.


     

2- KOORDİNE ETME & ORGANİZASYON

  • Yapılan araştırmaların ve oluşturulan planların Sosyal Medya Uzmanı tarafından iyi kavranılması sağlanmalı.
  • Sosyal Medya çalışmasında görev alan kişiler yönlendirilmeli ve kontrol edilmelidir.
  • Çalışma araçlarının tümü tam ve yeterli olmalıdır.
  • Zaman ve kaynak yönetimi iyi yapılmalıdır.
  • Şirket sosyal medya uzmanları veya yetkililerle iletişim içinde olunmalıdır.

3- ÇÖZÜM ÜRETME & UYGULAMA

  • Twitter, Facebook, Pinterest, Google +, Instagram vs. hesapları yoksa açılmalı ve kullanıcı dostu bir şekilde logo, bannerları vs. tasarlanmalıdır.
  • Etkileyen topluluklar bulunmalı ve bu topluluklar içerisindeki müşterilerin marka hakkında konuşmalarını sağlayacak fanlar yaratılmalıdır. Bu fanlar ile Bağlantı kurulmalıdır.
  • Resim, video gibi tanıtım amaçlı hazırlıklar yapılmalıdır.
  • Hot button denilen kilit konular belirlenmelidir. Bu konular üzerinden Anahtar kelimeler bulunmalı ve beyin fırtınası ile kategorilerin etrafında içerik oluşturulmalı, yayınlanmalı ve yarattığı etkileri ölçülmelidir.
  • Şirketin Sosyal Medya Kampanyaları olacaksa belirlenmelidir.
  • Ürün ve servislerin nasıl kullanılacağını göstererek satışlar arttırılmalıdır. (web site linkleri etkili bir şekilde kullanılmalıdır)
  • Şirkete düzenli zamanlarda sunulacak detaylı raporlama hazırlanmalıdır.

4- KONTROL & RAPORLAMA

  • Çalışma sonuçları ölçülmeli, gelişmiş raporlama sunulmalıdır.
  • Olumlu ve olumsuz geri dönüşler süzgeçten geçirilmelidir.
  • Müşteri isteklerine göre çalışılan şirkete öneriler sunulmalıdır.
  • Şirketlerin yeni stratejiler oluşturmasına katkıda bulunulmalıdır.
  • Yapılan hatalar gözden geçirilmeli ve bir daha yapılmaması için önlemler alınmalıdır.

Ankara Reklam AjansıAnkara Reklam Ajansları,  Sosyal Medya Ajansı, Sosyal Medya Yönetimi Ajansı olarak uzman kadromuzla sosyal medya hesaplarınızı güçlendirmek için biz hazırız,  bizden indirimli teklif almak için yukarıdaki düğmeye tıklayıp formu doldurmanız yeterlidir. Ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

Polityka prywatności

Niniejsza Polityka dotyczy plików cookies i odnosi się do stron internetowych ("Serwis"), których operatorem jest Crafton z siedzibą przy Ul. Woźnej 14/7, 61-777 Poznań.
Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

Pliki cookies (tzw. ciasteczka) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

  • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie struktury i zawartości tych stron;
  • utrzymania sesji Użytkownika Serwisu
  • identyfikowania źródła, z jakiego Użytkownik trafił na stronę internetową

W ramach Serwisu stosowane są trzy zasadnicze rodzaje plików cookies:

  • sesyjne (session cookies) – są plikami tymczasowymi, przechowywanymi na urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej);
  • stałe (persistent cookies) – pliki cookies, które przechowywane są na urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika;
  • cookies podmiotów zewnętrznych (third parties cookies) – to pliki pochodzące np. z serwerów firm i dostawców usług współpracujących z właścicielem danej strony internetowej.

W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

  • "niezbędne" pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  • "wydajnościowe" pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  • "funkcjonalne" pliki cookies, umożliwiające "zapamiętanie" wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  • W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika.
  • Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu.
  • Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
    Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  • Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  • Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji "Pomoc" w menu przeglądarki internetowej.